duminică, 18 noiembrie 2018

Intensitati spirituale, clipe si amintiri frumoase, practicand Yoga impreuna, la Oradea, 16 - 18 noiembrie)

Un Nou Seminar de Yoga la Oradea, 16 - 18 noiembrie! Un seminar intens si plin de voie buna, cu oameni absolut minunati si deosebiti! Intensitati spirituale, clipe si amintiri frumoase, practicand yoga impreuna la Oradea:) Multumesc si felicitari tuturor! Namasthe! :)







Testimoniale:
 
Abia am așteptat să găsesc un asemenea Seminar/Curs. Mai vreau!  M-am simțit echilibrată aici și feels like home! – Orsi

A fost un seminar interesant, mi-am dat seama cât de complexă este yoga; este mult de învățat. Aș fi fost curioasă ce chakre sunt blocate și eu personal ce exerciții trebuie să fac. – Farkas Melinda

O idee foarte bună. Mediu plăcut, relaxant, merită încercat. Mulțumim. - R. S.

Minunat, o experiență nouă. Aștept o nouă întâlnire. – Mariana

O experiență plăcută, nouă și foarte interesantă! Sentimente: căldură, deschidere, armonie, acceptare, energie, echilibru. – Linda Pricăjan

Mulțumesc tuturor și pentru această prezență, la fel și pentru invitație. A fost minunat, mai ales momentele de vocalizare, de asemenea și asanele și mulțumim pentru învățarea tehnicii pt protecția aurei. Și parfumurile au fost binevenite! - Kati

Sunt la primul curs de yoga, am reușit să îmi explic anumite energii, să le pot lucra, dar mai ales să mă bucure! Tot ce e frumos și ne face mai buni ne ajută să avansăm spiritual! - Carmen Brezoi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu